۱. خودت را معرفی کن.

شرلی. یه دختری که از کوتاه کردن موهاش تو دوهفته پیش پشیمونه، بهش لقب "سانشاین" رو دادن و نوشتن رو خیلی دوست داره. همیشه عاشق برقراری ارتباط با ادمای جدیده.

 ۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.

نمیدونم واقعا:) به هرچیزی که فکر میکنم یه ایرادی از خودم درمیارم چون ادم کمال گرایی هستم(متاسفانه متاسفانه متاسفانه.) و هیچ وقت نمیتونم اون رضایت کافی رو از خودم داشته باشم:))))...

۳. رنگ موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟
رنگای روشن. صادقانه حس خوبی بهم میدن. احساس طراوت، شادی خاصی داخلشونه. ولی رنگای تیره واقعا یه حس سنگینی دارن.

۴. داستان پشت اسمت چیست؟

اسم مستعارم شارلوته ولی یکی از دوستام کوتاهش کرد و گذاشت شرلی و خب منم بهش عادت کردم. بازم میتونید اسم مستعار جدید بزارید:>

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟

واقعا هیچ کشور مورد علاقه خاصی ندارم. چون هرکشوری یه مشکلاتی داره میدونید چی میگم...شاید اسپانیا. برعکس خیلیا انتخاب اولم کره نیست چون خیلی دارن از کره بت میسازن و فک میکنن بهشته. کره شاید انتخاب ششم من برای سفر باشه. مخصوصا بعد از اون حرفایی که زدن و خب فک کنم بدونید چی میگم:)...

۶. کارتون موردعلاقه‌ات چیست؟

وای نمیدونم دیدید یا نه ولی یه خرسی هست با چندتا موش ابی؟ خیلی کیوتن وای عاشق اونممم😭😭🤣

۷. میخواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

حقیقتا هرشغلی برم دکتر نمیشم🤣😭

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

اینکه ادمای متفاوت اخرسر باهم تو یه مکان قرار میگیرن:")

(به جملم فکر کنید.)

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

بهار...یکی از کوچکترین دلایلش بخاطر اینه که تولدمه ولی واقعا بهار...فصل خاصیه...واقعا یه حس خوبیه حس تازه شدن طبیعت حس میشه..اب و هوای بهار هم جوریه که مثلا داری از نور خورشید لذت میبری یهو چند قطره اب میوفته روت و... یهو تگرگ میشه

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟

هوم. باید خیلی راجبش فکر کنم. توی غذاهای ایرانی واقعا عاشق قورمه سبزیم. توی فست ود چیکن برگر(ای لاو همبرگر. اند اسپرایت🤣😭)

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟

تو یک جمله میتونم بگم: اینکه تلاش هام نتیجه نده.(:

۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

واقعا بعضی وقتا به این فکر میکنم که حیونا از ادما احساسات بیشتری دارن..انگار اون محبتی که بهشون میشه رو میفهمن و قدردانشن...ولی میدونید..هروقت به خریدن گربه فکر میکنم این میاد تو ذهنم که بعد از نبودنش چطور میتونم کنار بیام:) چون وابسته میشم بهش.

۱۳. تعطیلات موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

تعطیلات؟ هوم. شاید سفر یه روزه به ساحل. واقعا دیدن دریا برام ارامش بخشه. عاشق دریام:]]]]

۱۴. یک فانتزی موردعلاقه‌ات را بنویس.

شاید...خود واقعیم بودن؟:]

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

ژاکت و چکمه و هودی. ولی ژاکت خییییییییییییلی دوست دارم:)

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

اینکه بچه م سر درس کرونا و اینای اجتماعیش غر نزنه🤣😭

جدا از شوخی، صلح توی کره زمین. شاید مدت زمان زیادی طول بکشه ولی امیدوارم:>

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:

1. میتونم یه کتاب 300 صفحه ایو تو یه روز تموم کنم.(شاید باورتون نشه ولی همین دیروز:) 2. عاشق موسیقیم و 24/7 دارم گوش میدم. 3. عاشق نوشتنم، خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو کنید 4. واقعا به خودم امیدوار نیستم و از خودم بدم میاد- 5.عاشق شمام. هه هه هه.

۱۸. چه چیزی خوشحالت میکند؟

کادوهای کوچیک، پیام های کوچیک ولی خوشحال کننده، درک شدن از طرف مقابل، دوستام، اهنگ، لبخند، کتاب، شمععععع، اینترنت و...

۱۹. چه چیزی ناراحتت میکند؟

شاید...تغییرات بد؟...