سلام به هرکسی که این پستو میبینه، چه پسر چه دختر، با هرسن و هر رنگ پوست و هرمویی که هستین.

به هرحال که من نمیدونم با چه کسی پشت این مانیتور صحبت میکنم، اما از صحبت باهاش خوشحالم.

هرکسی که هستی، چه امروز ناراحتی چه خوشحال، چه از خودت راضی هستی چه نیستی، یا هرچیز دیگه ای، ازت ممنونم که حتی چندثانیه هم که شده این متنو داری میخونی.

داستان وبلاگ زدنم ازونجایی شروع شد که دلم میخواست فق برای خودم ننویسم. یعنی فقط خودم متن هامو نخونم. میدونین..حتی نیاز به انتقاد هم داشتم..بعضی وقتا فهمیدن ایرادای خودمون به نفعمونم هست.

(عه این اهنگه هم واسه شماا موقع خوندن وبلاگ بگوشینش._.)

این وبلاگ 20 مهر درست شد، نمیدونم تا کی ادامه داره ولی حالا حالاها هست، میدونید.. فکر نکنم هرکسی از خاطراتش به این راحتی بگذره. این وبلاگ هم اهمیت زیادی برای من داره..

پیشنهادات!

◻اسپرایت و توت فرنگی اینجا زیاده هرچقد میخواین بردارین! اصن رایگانه

◻اینجا با خودتون لبخند بیارینا

◻ترجیحا یه خوراکی ای کنار دستتون باشه.

◻زیر پتو باشید یا تو هودی:> (البته الان گرماس پس زیر کولر بشینید)

خوش اومدین!ᥫ᭡