خب بله سلام دوباره 

وی درحال مردن از خواب و گرسنگی* اشکای نداره تو بدترین شرایط هم یه چیزی مینویسم:ا

بازم چالش پیدا کردم، اومدم انجام بدم.چالش دوست:-

...

1.رنگی که توصیفت میکنه و چرا؟

-خب راستش دقیق نمیدونم از دوستام پرسیدم، بیشترشون گفتن بنفش بقیه شونم گفتن زرد. به نظرم زرد بیشتر بهم میخوره. شاداب:"

...

2.دوست داشتی چندساله میبودی؟

-هممم....21 سالگی

...

3.اگه یوتیوبر بودی اسمت چی بود، چه ویدیوهایی میزاشتی و سابسکرایبر هاتو چی صدا میزدی؟

-اممم زیاد دوست ندارم هویتم رو لو بدم، برای همین همون شارلوت میشد اسمم. امم ویدیو هام... دوست دارم همش راجب چیزای مختلف توضیح بدمD: وسایل خونه میدونن چی میگمXD و ولاگ بزارم! اسم سابسکرایبر هام رو هم میذاشتم شاریوتی ها*-* (نمیدونم یه ایده بدین)

...

4.اگر عضو بند راک بودی اسم بندت چی میشد؟

هممم...هیچ وقت بهش فکر نکردم:ا اهان یه اسم همینجوری اومد تو مخم... استایوی:ا چطوره؟:اااا

...

5.دوست داری اهنگ بسازی؟اگر ساختی درباره چی بوده؟

-حقیقتا دوست دارم یه اهنگ ملایم برای مطالعه بسازم ولی نه، تجربه ساخت ندارم

...

6.کدوم حادثه تاریخی منقلبت میکنه؟

-حکومت هخامنشیان رو خیلی دوست داشتم و وقتی حکومتشون نابود شد خیلی ناراحت شدم:(

...

7.به نظرت امنیت یعنی چی؟

-آزادی...

...

8.به ساعت های رند اهمیت میدی؟ 

-آره میشه گفت

...

9.دوست داری کدوم کشور زندگی کنی و چرا؟

-اسپانیا...شهر لندن هم دوست دارم...انگلیس... شایدم شهر نیویورک:*)

...

10.داستان های پایان خوش رو دوست داری یا پایان غمگین؟

-حقیقتا نمیتونم انتخاب کنم چون بعضی از کتابا شاد تموم میشه ولی چرت و پرت ولی کتابایی که پایانشون غمگینه ذهن ادمو درگیر میکنن و اونش قشنگه:)

...

 

دعوت از هرکی که میخواد-.-